Önskades.

Vet att det önskades fler bilder från fotograferingen åt Jen - så här har ni några bilder till, så får ni fler en annan dag =) 
 
Rex i motljus :)
 
Världens absolut finaste nordsvensk tror jag.
 
I'm in love
 
 Om du skulle vilja ha din häst eller hund fotad, eller något annat djur så hör av er här i en kommentar eller till mig på [email protected]


Åhh va fina bilder :) Tänker du på något speciellt när du fotar som gör att de blir så bra?? :)

Svar: tack snälla :) nja lite svårt att förklara, jag måste vara på rätt humör, ha passionen och känna motivationen =) kunna gå in i fotandet till 500% och bara våga testa och chansa nya vinklar, nya håll ljuset kommer ifrån, nya ljus och mycket mer! :) så mitt tips är att bara Go for it! :)
aktivhund.blogg.se

2013-01-30 // 08:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback