Onsdag 16 januari

Hello, hemma idag.. fy! Inatt fick jag typ höften ur led eller om jag bara klämde en nerv, i don't know. Johan fick hjälpa mig ur soffan för jag kunde inte röra mig, va mer eller mindre förlamad från höften och nerråt, den känslan vill jag aldrig uppleva igen... fy vilken hemsk smärta, vilken rädsla och ja fy säger jag bara.. Johan drog alltså lite i benet, det small till och hugg av smärta i hela höften, men sedan kunde jag också röra den ;) Så nu sitter jag här med smärta, feber, trötthet och fryser, måste egentligen till försökringskassan nere i alingsås.. buhu! ska se om det går sköta över nätet istället ;) 
 
nej får blogga mera sen, försöka hitta roliga texter att skriva om.. och träna hundarna, linförighet it is! :P varje dag - linförighet, nu jäklar ska det bli ordning i torpet!
 
Foto - Andreas Karlsson (på mig & Sandie)


Men gud vad söt hund! :D Önskar verkligen att min familj inte var allergisk mot pälsdjur, haha!

Svar: tack så mycket =) åh ja det förstår jag, du får skaffa en när du flyttat hemmifrån ! :D
aktivhund.blogg.se

2013-01-16 // 15:24:32

Vem var det som vann tävlingen? (:

Svar: vilken tävling?
aktivhund.blogg.se

2013-01-17 // 18:33:39

s.s tävlingen? (:

Svar: det visas på stallet.se och det är inte avgjort än - vinnaren får ett mail helt enkelt.
aktivhund.blogg.se

2013-01-17 // 19:39:22

Åh okej! Men vad heter du på s.s då? :)

Svar: Narwania
aktivhund.blogg.se

2013-01-17 // 19:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback