Hundglass & Återfall

Idag har jag fixat iordning lite hundglass åt hundarna, ligger i frysen just nu, kongen och flertal tomma märgben har fyllts med mumsig burkmat som ska få ligga i frysen nu så får hundarna varsin "glass" imorgon =) väldigt bra stimulering för dem, eller ja sysselsättning =) dem har något att göra en stund, vi får lugn och ro och hundarna ligger stilla för en gångs skull inne ;) HAHA! Helt enkelt ett bra, enkelt och smidigt sätt att återanvända gamla märgben, sysselsätta och belöna hundarna på samma gång. Enkelt, billigt och mumsigt enligt hundarna ;)
 
Bjuder på en bild på glassarna imorgon eller något =) 
 

Sedan har Benji fått nån typ av "återfall" idag.. så sjukt störande.. när han kom till oss var han inte direkt rumsren och han har haft skumma saker för sig helt enkelt ibland.. Idag har vart en sån dag.. han har vart ute, kissat och gjort ifrån sig.. kommer in och 5 minuter senare.. pink ÖVERALLT så otroligt irriterande... varför lixom VARFÖR?! och det är inte det att han inte fått göra ifrån sig ordentligt för detta händer sådär.. 1 gång i halvåret kanske, vi kan vara ute i flera timmar och han har inte längre något kiss att kissa ut längre.. vi kommer in och det är pink ÖVERALLT... så otroligt frustrerande men vad ska man göra? Man tar han och går ut och inget kiss alls längre *suck* 
 
Idag har helt enkelt varit en sån dag.. han går runt och pinkar och bara är allmänt dryg..... Ute fick han också något litet ryck, jag har fortfarande fruktansvärt ont och väntar på min operationstid och stå still att kissa? Nej det kan man ju inte göra.. idag skulle man DRA allt man kan och pinka ÖVERALLT hejvilt utan minsta lilla kontroll *suck* 
 
Idag är helt enkelt en återfalls dag med mycket suckande ifrån min del... ;) bara ta nya tag och imorgon hoppas vi på bättre flyt och då ska vi bannemej kasta freesbee hejvilt oavsett om min mage tar livet av mig..!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback