HSRIS = Hundens Sociala Rätt I Samhället

Denna förening är grundad och huvudsakligen finns den egentligen uppe i Umeå - men då jag kom i kontakt med ägaren och grundaren till föreningen så började vi prata och nu sitter jag här själv som medlem och ansvarig för en aktivitetsgrupp åt föreningen i Skaraborg/Älvsborgs län, jag har som ansvar (ihop med några medarbetare såklart!) att angagera aktiviteter såsom läger, tävlingar, föreläsningar och MYCKET MYCKET mer roligt för att samla hundintresserade med målet att få ut mer hundinformation omkring i vårat land och hjälpa och främja våra älskade hundar. 

Under denna kategori kommer ni kunna följa ALLT vårat arbete med föreningen, när vi ska ha en aktivitet och mycket mera som du kanske är intresserad av att haka på? Skulle du vilja stödja oss och bli medlem i föreningen? Då är det bara att höra av sig så fixar vi det och skickar all information, inbetalningsuppgifter osv till dig. 
 
 
Jag hoppas just du vill haka på min resa, hänga med ut på olika aktiviteter och hjälpa oss att samla in pengar till djur som behöver det runt i världen likväl att bara ha roligt tillsammans, få ut information om djuren och kanske få in fler i våran aktiva hundvärld och visa hur mycket man egentligen kan göra? :) 


Jättefin blogg du har! :D
Kram!

Svar: tack snälla du :)
aktivhund.blogg.se

2013-01-12 // 19:32:43

Gu vad skoj! Hundar är verkligen livet!
Duktigt att HSRIS ökar viddar också och att ni sammarbetar! Det tror jag att ni vinner mycket på att göra. Ni syns mer som en ansvarsfull förening och det lockar folk att vilja haka på!
Ni är så duktiga. :D Har själv tre hundar och kommer säkert åka på någon aktivitet. Bor dock i jämtland, så de känns närmare med Umeå just nu..

Svar: tack så mycket =) Dock har vi efter några omständigheter beslutat att jobba i en egen förening utanför HSRIS - för samma syfte och kommer självfallet vara öppna för sammarbete med HSRIS. Detta är för att arbetet ska underlätta, mer information kommer upp under dagen i ett inlägg =)
aktivhund.blogg.se

2013-04-08 // 21:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback