Familiy Guj Familj

Jag har tänkt ett tag nu, och funderat.. det har aldrig slått mig ordentligt förrens för ungefär 2 veckor sen, sedan dess har jag funderat varje dag faktiskt, vi låg i sängen och skulle sova, småpratade och gosade - precis som varje kväll i princip, helt plötsligt säger jag bara "vi är en family guj familj" till Johan, som asgarvar och några sekunder senare håller med - vi är faktiskt det. 

Tänker vi efter lite, hunden Brian är Benji, egen, korkad och förföljer Lois [Mig] - Brian är ju även ganska tänd på Lois, ibland kan man fundera på om Benji är detsamma mot mig.. xD Johan är Peter, dem har samma dåliga humor, samma tänk och bara rakt igenom - kopior. Skillnaden är att Johan är smal och Peter är fet HAHA! Annars ser jag faktiskt helt ärligt talat ingen större skillnad. 
 
Min & Johans relation är ganska lik Lois &  Peter's förhållande, trots svårigheter, missförstånd och agerande från Peter's sida så stannar Lois kvar pga kärlek till Peter, Peter gör detsamma mot Lois, stannar kvar, jävlas men är också den där romantiska och goa maken när ingen ser. Med andra ord - i vått och torrt finns dem hos varandra och kämpar ut allting tillsammans. 
 
Det är svårt att förklara, men om du brukar se family guj nån gång - vet du exakt vad jag menar, vi ser det flera gånger i veckan, nästan varje dag - och vi garvar och har kul - trots att det känns som att se på oss själva!
 
 
 
 
 
 
Detta klipp visar TYDLIGT varför Johan är den självklara Peter Griffin...! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback