Bara Bloggen

Många av er vet ju att jag finns på Dv också, men inte länge till. Känner att jag vill satsa på bloggen nu, trivs riktigt bra på den - supernöjd med hur den är och allt sådär så lägger all min tid här nu. Så ni som vill följa mig kommer helt enkelt bara nå mig på bloggen framöver =) om ni vill prata osv så kan vi prata på skype - LivetSomMirakel heter jag där, skriver tillbaka när jag har tid, är endå en hel del jag skriver med ibland. 
 
Så nu ska bloggen skötas seriöst helt enkelt ;) Jag ska koka mig varm oboy nu sedan kommer jag börja skriva ordentligt på några inlägg om idag osv, och bjuda på nyfotograferande bilder ;) 
 
 


» Mlie

Nej vilken söt bild!

Svar: tack så mycket :)
aktivhund.blogg.se

2013-01-17 // 01:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback