Västerby träning!

Var med en bekant idag till Västerby, Maria heter hon och äger en Pudel - pudeln Jesper som Sandie är god vän med - på Västerby är det hunddagis, pensionat och kurser! :D Idag - och många söndagar framöver är det ÖPPEN träning, på plats finns en instruktör (supertrevlig och DUKTIG tjej i min ålder!) rallylydnadsbanor, lite hinder, stockar och annat roligt! :D
 
Jag och Sandie tränade lite lydnadsmoment, testade på rallylydnadsbanan (HAHA behöver finslipas oja ;)) och tränade lite trick samt agilitytunneln + ett hopp kombinerat. Vi var även med som "störande" moment för en hund som måste lära sig att fokusera på matte istället för andra hundar omkring ;)

Jag passade även på att träna lite med Jesper, en vovve som inte alls tränar med andra men JAG - ja jag är rolig, roligare än matte ibland ;) Och Sandie fick träna med Maria - nyttigt för alla! :) 
 
En lyckad söndag och vi hade väldigt roligt, 1 timme och 30 minuter var vi där och usch vad trötta vi alla var hemma sen ;) Ska göras om ibland på söndagarna - otroligt trevligt ju och nyttigt, lätt och motiverande att hålla igång där med, INOMHUS med heltäckande matta och med LYSE!! ='D
 


» Fanny

Åh, det låter toppen!:) Skulle också vilja ha en inomshuslokal för hundar i närheten!

Svar: jaa helt underbart ! :D
aktivhund.blogg.se

2013-02-04 // 05:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback