TAGGAD!

Taggad som ett as, på vaddå? ja det är en hemlighet ni får stå ut med att inte veta! :D GHAAA! :D så jävla bra allt detta kommer kunna bli - imorgon kommer dödsdommer, ska det bli helt säkert - till 110% eller kommer allt skita sig totalt? Går som på ett minfält här, otroligt nervös, taggad, nyfiken, extas och NERVÖS! Tänk om det blir ett nej? tänk om det blir ett ja? Vad händer då? vad händer inte då? Hur kommer allt bli sig... GHAAA!!!! Glad jag har mamma med mig genom detta - hon ger 500% för att DETTA SKA GÅ IGENOM! SÅ JÄVLA TAGGAD!!!! =D hon kommer hjälpa oss - PÅ MÅNGA SÄTT!!!!! Imorgon kommer mamma och hennes nya kille - första gången vi träffar han (jag och Johan alltså) och vi ska bjuda på mat, mumsiga kotletter, potatis och gräddsås står på schemat :') 

JAG ÄR TAGGAD! Imorgon kommer dödsdommen så att säga... ÅH SNÄLLA GE MIG ETT JA!!!!!!!!!!! 
 
 
Oredigerat foto av Johan Eriksson
 
OM DETTA går igenom kommer jag bli LYCKLIGAST i världen, ALLT kommer bara bli BÄST och detta kommer HELT KLART bli årets bästa händelse!!! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback