Mail Mail Mail & Flera Mail

ja här mailas det för fullt - mailar som en galning nu ska det bannemej ske något här, slappat för mycket och hamnat för långt efter i planeringen av hundlägret! HÄR SKA DET BLI ORDNING IGEN! ;D har mailat runt för att kolla lokaler, instruktörer, föreläsare, sponsring och mycket mer, tanken slog mig nyss (efter att jag skickat hundra mail) att det kanske vore på sin plats med en specifik mail för allting som rör HSRIS för min del - så här är den [email protected] tveka inte en sekund att slänga iväg mail, INTRESSEANMÄLAN för hundläger, förslag på aktiviteter och mycket mycket annat som du tror jag kan ha användning av att veta! :)  
 
jag blir överlycklig med förslag på olika hundtränare, föreläsare, aktiviteter och annat vi kan arrangera, jag blir minst lika glad om du mailar och anmäler dig som volontär till olika arrangemang, som sponsor osv. 
 
så använd mailen flitigt nu är ni gulliga - varje dag jag loggar in vill jag ha minst 3 nya mail ;) 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback