Känslan av smarthet...

Känner mig otroligt smart, ruskigt smart - nej faktiskt smartast i världen ! :) Fick en kommentar i ett inlägg på en grupp "har pm:at dig - kolla övrigt" Jag satt som ett frågetecken, tryckte på allt jag hittade och lite till - kommer in i min egen mail och hittar en underkategori "Övrigt" trycker där och hittar sådär... 40+ olästa mail.. OPS! :P En hel del va från folk som faktiskt ville ha hjälp med sin hund, hundträningar osv.. ber hemskt mycket om ursäkt IGEN för detta missförstånd - inte alls meningen att inte svara er, har bara inte sett det förrens nu! Lite pinsamt att jag haft så många intresserade kunder sen 2012 bara utan att veta om det! =/ 
 
Men Men nu tar vi nya tag! Nu vet jag om denna konstiga underkategori så nu kör vi vidare! :D 

GOOOOOOOO US! :D
 
2 mysisar på 1 konstig bild :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback