Hummpf Hummpf

Kastar in handsken för ikväll, säger godnatt nu - pillat på denna bild ett tag nu, har ingen ro att pilla längre, ingen ro i kroppen och ingen ro i knoppen, frustrationen stiger in och pillandet blir jobbigare än det borde vara.. 
Jag har ju som ni vet börjat bekantat mig med photoshop, radera bort saker ur bilderna, ändra färgerna, överredigera och vara drastisk.. inte kommit sålångt i den biten egentligen, bekantat mig med sådär 6 olika verktyg men mer ska jag få in i skallen! D: 
 
Bjuder på en bild, en av bilderna som ska bli mina försöksoffer HAHA! här är bara färgerna lekta med.. tänkte faktiskt redigera bort huset och lite annat ! :) bjuder på bilden sålänge i alla fall - hur den ser ut nu ;)
 


Säger som jag brukar , men observera jag menar det verkligen varje gång, ÄLSKAR dina bilder.

Svar: tack underbara du! :D
aktivhund.blogg.se

2013-03-13 // 18:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback