Hejsan hoppsan tjolahopp!

Hej på er :) Inte gjort mycket alls idag - bara vilat upp mig ordentligt, va en lång och relativt jobbig dag igår, natten blev jobbig den med.. Clasiey har gått fram till sängen och skrikit, gått iväg och när jag inte kommit efter gått till sängen och skrikit.. tillslut gick jag efter henne - till min garderob där hon öppnat dörren och börjat bädda i Johans jacka.. HappHapp, inga unga inatt i alla fall ;) Men gud så hon pratade, ska under dagen fixa en ordentligt låda, bädda den med mysiga filtar och handdukar och hitta ett bra ställe - får hoppas hon kommer gilla den! Inte ens 100% säker på att hon är dräktig men 99% säker är jag allt, bara vänta och se... ;) 
 
Ska försöka fota våra missar idag också, har lite nya bilder att bjuda på i å försig men endå! :) 
 
 
Ni har sett bilden förut men min underbara pissemiss <3 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback