HAPPY HAPPY HAPPY! :D

Är så sjukt glad, vill bara tjuta, skrika och berätta allt glatt för er alla men ni får stå ut en liten stund till! :D Eller kanske mer är jag som får stå ut ;) I alla fall haft en bra dag, mycket hit och mycket dit - väl hemma handlades det som behövdes, älskade sambon lagade maten, jag vek tvätten och dammsög hela lägenheten gjorde myspys med tända ljus och middagen va gudomligt god ! :D nu har vi sett Wemblington och jag ska se senaste farmen avsnittet tänkte jag =) Vovvarna har tuggat mumsigt på dental igelkott och tjursnoppar ;) 
 
Ännu en bild från ett fotojobb - är ju enda bilderna ni inte har sett ;) HAAH! =) 


» sanna

Söt!!!:)

Svar: visst är han?
aktivhund.blogg.se

2013-02-08 // 23:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback