HAHAHAH!

Måste inflika.. att detta va det sjukaste jag vart med om.. jag har varit med på flertal skvaller bloggar om det mesta men detta? HAHAH anklagelser efter "seriöst snokande" att JAG själv skulle drivit en skvaller blogg ANONYMT ? xD har aldrig ens vart inne på bloggen jag tydligen skulle ligga bakom bara hört att det sagts massa elaka saker.. åh jisses.. nej godnatt på er och kom tillbaka med vettiga saker anklagelser ist - glöm inte motivera varför med, kom ihåg.. jag är i HUNDvärlden.. inte HÄSTvärlden direkt längre ;) bye bye suckers - juste! Mina åsikter STÅR jag för, är aldrig någonsin anonym om åsikter..!! xD


» Lina

Undrar hur de kan få för sig att du drivet bloggen =S.

Svar: haha ja jäkligt bra fråga.. med grundliga undersökningar också.. HAHA
aktivhund.blogg.se

2013-02-22 // 09:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback