Gårdagens Träning.

Som ni vet så var jag ju med Maria på Västerby igår, och tränade med Sandie. Vet inte riktigt vad det var men jag hade inte koncentration nog helt enkelt. Det var kyligt - okej det var svinigt kallt, jag stank blodpudding vilket var Sandies godis och Sandie var sprallemajan själv - jag kunde bara inte koncentrera mig. 


Sandie älskade sitt godis.. MUUUUMS med blodpudding och köttbullar, kan det bli bättre? Hon va överallt, gjorde allting och helst på samma gång - va faktiskt riktigt duktig vad beträffar linförigheten, rallylydnadsbanan gav vi inte ens ett försök, hade verkligen ingen koncentration nog och Sandie är fruktansvärt signalkänslig så varför sabotera det? Nej vi ägnade hela passet med linförighet, försöka finna koncentration, några tricks, läggande under gång och lite småhopp över hindret. Så passade vi på att prata med andra som var där också ;) Ja det var gårddagens träning det - fruktansvärt givande.. eller inte ;) 
 
Väl hemma va vi sönderfrusna och fick värma oss med färdiglagad lasagne och mysiga tända ljus ;) 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback