Före & Efter bild

Bjuder på en före & efter bild här - ägnar kvällen åt att pilla med bilder, rogivande!
 
Före bild :)
 
Efter bild :) 
 
Inte helt färdig än, men selen är bortredigerad + att jag mixtrat med kontrast och färger - ska låta detta smälta lite och se vad mer jag vill pilla på! :) 
 
 


Kul att du håller på med photoshop! Fint! Du skrev på hundbloggssidan att du ville ha lite tips, så som inbiten retuschörstudent kan jag inte låta bli att tipsa :P

Om jag var du skulle jag tagit ner blåsticket i skuggorna på hunden, lättat ansiktet så mycket det går utan att det ser dassigt ut och mörka ner trädet lite (just nu tittar man på trädet innan man tittar på hunden)
Bara lite snabba tips från en photoshopnörd :P

Svar: tack så mycket :) ja ska försöka öva på det! :D är nybörjare så är supertstolt över att ha fått bort selen och att jag hittat curves! HAHA! =) använder bara 2 - 3 verktyg just nu, men ska absolut försöka bemästra mer än så inom kort! :) tack så mycket ^_^
aktivhund.blogg.se

2013-02-13 // 08:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback