time to sleep

dags för mig att säga godnatt nu, sover hos mamma inatt ihop med tikarna, va tänkt att åka hit för att fira mamma på sin 42 års dag idag och fotoäventyr.. packade ner allt noggrant och bra och vad missar jag? inte datan för att hantera bilderna, inte dataladdaren, inte kameraladdaren och inget till hundarna.. NEJ JAG GLÖMMER KAMERAN!!!!! >.< smartbrud.se ;D

imorgon ska vi hem till Jonas (mammas gubbe) pappas gård! :> ska tydligen enligt mamma va drömstället att fota på.. ja hjälper ju mig just nu :p aja för ströva runt och träna med hundarna ist, bättre än inget ;)


jag och Jonas bakade drömtårta för att fira mamma med ;D

nej godnatt på er, och glöm aldrig kameran!!!!!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback