Farmen 2013

Som ni vet så är uttagningarna till farmen i fullt sjå, idag fick jag ett telefon samtal "hej jag heter Frida och ringer från farmen" ... slutade med att dem sa "vi skulle vilja träffa dig på audioton i gbg i helgen" :P HAHA så med andra ord.. jag ska ner till gbg i helgen.. happhapp.. då är det roliga.. 1: hur FAAN ska jag hitta i göteborg? och sen kommer jag ju typ avlivda av nervositet, rånare, mördare m.m m.m... AJA grymt jävla kul...! :D Får la se om man går vidare också... ;P det hela började ju lite "på skoj" och slutade lite mer allvarligt än man va beredd på ;) HAHA aja roligt värre! :D 
 
Missen Snook! 
 
Någon mer som sökt till farmen och fått detta samtal? :) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback